LOCATIES
Telefonische bereikbaarheid
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur onder nummer: 030-69 257 17. Wanneer wij niet in de gelegenheid zijn om u persoonlijk te woord te staan is een antwoordapparaat aangesloten dat ingesproken kan worden. Spreek duidelijk uw naam en telefoonnummer in zodat wij u kunnen terugbellen.
Mocht u naar aanleiding van bovenstaande informatie nog vragen, onduidelijkheden of opmerkingen hebben, neem dan contact met ons op.
Huisbezoek
Op verzoek van een arts is huisbezoek mogelijk. Hiervoor dient telefonisch een afspraak gemaakt te worden.
Sparrenheuvel 10: maandag van 08.00-17.00 uur, dinsdag van 13.00-17.00 uur, woensdag van 09.00-17.00 uur, donderdag van 08.30-17.00 uur en vrijdag van 13.00 tot 17.00 uur.
De hoofdlocatie van de praktijk is gelegen aan Sparrenheuvel 10 (gebouw A) nabij het centrum van Zeist
U kunt deze locatie lopend, met de fiets en met de auto zowel via de Driebergseweg als via de Molenweg bereiken
Kroostweg 43 (in Medisch Centrum West): woensdag van 08.00 tot 17.00 uur
Hoog Kanje 186 (in Binnenbos): vrijdag van 08.00 tot 12.00 uur.
Laan van Vollenhove 12 C (in Gezondheidscentrum Vollenhove): maandag van 08.30 tot 17.00 uur, dinsdag van 08.30 tot 12.00 uur.
Jan Provostlaan 79-85 (Huisartsenpraktijk Provostlaan): donderdag van 08.30 tot 13.00 u.
Privacy
De diëtist heeft een beroepscode, waaraan ze zich gehouden weet. Zij rapporteert de bevindingen van het eerste consult en na afronding van de begeleiding zo nodig aan de verwijzer. Indien u hiertegen bezwaar heeft, kunt u dit kenbaar maken aan de diëtist. Als in uw belang overleg nodig is met andere zorgverleners wordt van tevoren om uw toestemming gevraagd.
Klachten
Als u bij de diëtist in begeleiding bent of bent geweest, heeft u waarschijnlijk gemerkt dat deze al het mogelijke doet om de behandeling te bieden die u nodig heeft. Goed wederzijds contact is daarbij erg belangrijk. Bent u desondanks niet tevreden over bepaalde zaken of heeft u een klacht dan kunt u het volgende doen:
Maak uw klacht bespreekbaar met uw diëtist
De diëtist stelt het op prijs als u kenbaar maakt waarover u ontevreden bent of wat u gewijzigd wilt zien in de behandeling. Gezamenlijk kan gezocht worden naar een bevredigende oplossing.
Beoordeling door de Klachtencommissie Paramedici Eerste Lijn
Indien u een klacht wilt indienen bij de Landelijke Klachtencommissie Paramedici 1e lijn kan dat schriftelijk aan Postbus 1161 3800 ED te Amersfoort. Er zal gevraagd worden wat u zelf hebt ondernomen om de klacht op te lossen, bijvoorbeeld of u er met de diëtist over hebt gesproken. De klachtencommissie behandelt geen klachten of eisen over aansprakelijkheid. De klachtencommissie is onpartijdig.
Alle praktijkruimtes zijn gelegen op de begane grond en zijn rolstoel toegankelijk.
Afspraken afmelden
Indien u bij verhindering minstens 24 uur van tevoren afzegt, wordt de gereserveerde tijd niet in rekening gebracht. Bij afspraken volgend op een zondag of op een erkende feestdag, gaat de bedoelde termijn van 24 uur in om 18.00 uur op de laatste voorafgaande gewone werkdag. Wordt de afspraak vergeten of wordt deze te laat afgebeld, dan wordt de gereserveerde tijd bij u persoonlijk in rekening gebracht tot een maximum van € 75,00.